Monday, September 24, 2007

oiiiii

Man skulle nog kunna skriva en C- uppsats om saker som studenter för i stället för att skriva C- uppsats. Min drog verkar vara att skriva blogg i stället =)
För det är uppenbarligen enda gångerna som jag skriver här (när jag egentligen vet att jag borde skriva skolarbete).

Nåväl
Min helg har varit ganska lugn.
Lite förkyld
Mycket trött
Ganska glad
smått fundersam
och
Totalt spattig

Nu börjar jag inse att om 73 timmar och 20 minuter så ska jag enligt planenkliva ut påEgyptisk mark.
oiiiiiii (på rikigt)

Det ska bli fantastiskt och underbart och jag längtar verkligen! Varje fiber i hela kroppen håller på att sprängas och så fort jag tänker på att det är så lite tid kvar, så kan jag inte äta eller sova eller nått alls faktiskt.

Jag ska på min första semeter. Där jag bara ska vara och knappt göra någonting alls!
(jo det är klart att jag ska se på pyramiderna)
sen ska jag ligga på stranden.
Och Bara vara

No comments: