Wednesday, September 26, 2007

Over and out. See u

I kväll kära vänner så åker jag. Inte till Egypten, till Stockholm... men min resa börjar idag.
I morgon däremot... i morgon åker jag klockan 06.00 från arlanda.
Jag har fruktansvärda resnerver just nu och är nog allmät odrägligt och dryg.
Det värsta är att jag just nu inte har någon att vara odräglig och dryg med.
därav sitter jag här, längst ner i biblioteket (hahaha) som alltid och funderar på om jag bara ska skicka in min skoluppgifter och sen gå hem.

Muuuu

Eller om jag ska göra om dom helt och hållet för att sen gå hem (vill inte hem. Hem innebär att jag måste vara nervös i total ensamhet... här nere i biblioteket så måste jag i alla fall sköta mig)
Eller.. Eller. Iiiii. jag vet inte.


Mitt liv kretsar kring detta just nu
Och Bratz-wannabe
Och herr H som är så konstig och jag tycker som mycket om honom
Och promenader
Och älgjakt
och C uppsats
Och och och




Jag ska nog ge mig nu innan jag börjar hyperventilera

No comments: