Wednesday, September 26, 2007

Over and out Part II

Åh Ljuva underbara frihet

Hemtentan är inskickad
Recensionen är inskickad

Och jag har druckigt kaffe med Herr H och G-K
Och friheten och lugnet börjar sprida sig
Jag vet. Det är tillfälligt
Men det spelar ingen roll, för vad är underbara ögonblick till för om än att njutas av?

Och snart ska jag gå hem
Och packa det sista
Och ändå så sitter jag här och känner mig total.

Musiken.. att jag inte förstått förut hur viktig den har varit.






Så, nu älskade underbara, reser jag mig här ifrån.
Jag kommer tillbaks om två veckor till mitt älskade bibliotek.
Till min älskade dator längst nere som får utstå tysta förbannelser och svordommar.


Men inte nu... inte idag och inte mer på två veckor.
Denna stund är den bästa.
Just nu, just här.



Ha det fantastiskt allihopa!
Küss

No comments: