Saturday, September 15, 2007

Petruchka å Je // Hoven Droven

Halv tolv
Lördag
Längst ner i biblioteket.
En RIKTIG KaffeLatte
alltså... Förstår ni lyckan. Inte fusklatten som jag druckig i två år. Utan Riktigt Latte.
Att Arom tog över Selma är nog det bästa som hänt mig i kaffeväg här på universitet!


Och så... La music.
Oh jag är så kär i den här musiken!
Jag Älskar den av hela mitt hjärta.
det finns för mig just nu ingenting så befriande som dessa toner som slingrar sig i en galen dans genom blod och själ.
Rytmerna som gör att jag helst och egenligen skulle vilja rusa ut och springa och bara Vara och Älska.
Viss musik är faktiskt ren och skär lycka.


OOOoooooo.. jag tror intejag kan för er beskriva hur jag fylls med lugn, totalt lättnad. Ja, det är nog ordet.
lättnad, kärlek, LIV och befrielse



Liv
Familj
Kärlek
Vänner
Höst
Blåst
Riktig Latte
Chokladboll
och
La Musica



Jag är så tacksam. På riktigt


No comments: