Saturday, December 20, 2008

I hate virus

Frääääs
Nu börjar jag allvarligt tappa tålamodet med den här envetna förkylningen!
Förutom att ta alla min energi och sömn genom att låta mig hosta nätterna i ända, så har den nu ochså gjort så att jag hamnat på sjukhus i tre timmar idag. Det hela började redan i torsdags då jag kände att jag hade väldigt ont vid revbenen vid vänstra lungan. Igår var det också ont, idag när jag råkade hosta till en gång så var det inte vara lite ont. Det var total smärta som gjorde det näst intill omöjligt att andas.
Så. Det var bara å beställa tid på sjukhuset och fara in för undersökning. Fann de något? Nej, inte direkt. Ingenting brutet, ingen antibiotikabehandlingsbar infektion. Däremot antagligen infektion mellan de två lung-hinnorna som orsakas av virus.
I HATE virus!! Man kan inte behandla det, bara härda ut det.

Smärtan jag upplever är troligen en söndersliten muskel *wohoo* Det här är ju så festligt att man inte vet om man ska gråta eller skratta... Men antagligen inget av delarna eftersom det gör förbannat ont att göra något utav dem.
Men men, det kanske hinner läka innan jul, det ska ju vara miraklernas tid...

Nu hägrar snart dansbandskampen. Helt otroligt, jag ser faktiskt på den... det hade jag Aldrig trott om mig själv. Men det är mycket jag aldrig trott om mig själv som visat sig vara helt felaktigt.

Over and out// K

No comments: