Friday, April 10, 2009

:)

Rocky Horror = kärlek!

Enkelt den mest fantastiska musikal jag någonsin varit på! Vilka skådespelare! Vilka röster! Vilken UNDERBAR föreställning. Jag var i exstas igår efter showen och har ett starkt behov av att gå och se den igen och igen och igen.

Efter teatern igår så var det bara att vänta i några timmar tills klockan blev två på natten, då farbror skulle hem från dansen och på så vis fick jag och Mario skjuts hem till Torsby. Mario sov över här och detta resulterade inte i vilt och passionerat sex utan som vanligt i ett urartande kudkrig och *pet**pet**pet**pet**pet**pet**pet* tills vi somnade halv fem.
Upp igen åtta , lite trött. Men nu sitter jag här framför datorn medans mina farbröder, min pappa och min faster går igenom och delar upp huset som jag bor i.
Än så länge har det varit en bra påsk!

No comments: