Wednesday, April 15, 2009

som en heliumballong

Jag drar in ett djupt andetag och låter all gammal luft försvinna i nästa utandetag.

Jag är fri.
Jag är lycklig.
Det är vår.

Och snart... Snart kommer jag att spricka som en uppblåst ballong, för gör jag inte det så vet jag inte vad som händer. Jag känner mig hög (även om jag inte har en aning om hur det känns) och konstig i både huvud och själ.

Alldeles till mig i trasorna. Känner för att springa ut i skogen och skrika vårtjut! Böckerna lockar ingenting! Som vanligt, men ärligt. det finn BÄTTRE saker än att läsa om Principles of Conservation Biology Sorry Björn och Per (som är mina föreläsare) men HEJ livet! :)

Jag är kär i nattlig fotboll, mat, vännerna, vinet, och glädjen. Denna otroliga GLÄDJE och TACKSAMHET att bara få vara jag med allt vad det innebär.


KÄRLEK och lite allmänna oanständiga förslag till er mina vänner ;)
För det är vår, ut och njut!

1 comment:

sachie said...

I know!!! Just be yourself, and enjoy the spring. Be happier than ever. And thnx for the advises. ;P

^_^