Saturday, April 25, 2009

damn it

Fingrarna på tangenterna, men vet inte vilka ord som ska skrivas.
Helst av allt skulle jag vilja säga

"Hej Gud.
Och nej, jag BEHÖVDE det inte... Någonstans vet jag att det är mitt eget fel men ibland så. nej. Varför? Jag tycker inte om att någon annan har makt över mig samtidigt som jag älskar det. Och den här molande känslan i magen talar om för mig att jag egentligen borde sitta här och stortjuta. Så varför kan jag inte få göra det? Vad hoppas jag på? vad VILL JAG? vad vill han? Varför? Närheten, orden, handen på min rygg. Min hand på hans lår.
Så Gud. Varför är jag inte lycklig? Eller är det jag det? Är jag brudig? Är jag kär? Eller är det bara vänskapskärlek? vad VILL JAG? Åter och åter igen. Vem är jag och hur skulle jag reagera? Haha.... som att jag inte vet det med tanke på igår. Gud...
Jag ber här på mina bara knän faktiskt och jag har just nu bara en fråga: Varför är det aldrig lätt för mig?"

Men. Jag nöjer mig med att säga: Fan. Fan fan fan fan fan.


Bra däremot var att Jen fick vara ung och dum igår. Samt att La Sofia följde med ut!
Och jag är ledsen töser om jag var tråkig igår! Jag bråkade/bråkar med mig själv.

2 comments:

Curly said...

Älskling... vadå tråkig´?? Jag kände inte av något tråk... jag och C som åkte hem tidigare var snarare de tråkiga!! Du kan aldrig vara tråkig. OCH det kan vara extra svårt för dig att veta hur du känner eftersom du har det största hjärtat jag vet!! Jag älskar dig gumman, just precis som du är och även om du ändrar dig tusen gånger om!!

barbadamp said...

ville bara sæga tat jag tænker på dig,
och hoppas vi kan ses snart!