Wednesday, April 22, 2009

Grön Front

Detta är mitt första inlägg. Och nu ljuger jag, tänker ni. Men det är faktiskt sant, detta kommer att vara det första inlägget om Grön Front- mitt första trevande steg in i den politiska världen.
Jag planerar att starta ett parti, det låter som värsta dumma ungdomsrevolten men tro mig, jag har spenderat mååånga timmar med att vara ung och arg utan att göra någonting åt det.
Nu får det vara slutklagat för jag tycker inte att man har någon rätt att klaga om man inte försöker göra något åt problemet.

Så, Jag har sökt med ljus och lykta för att hitta ett parti som passar mig. Men ingenting känns rätt, det finns alltid konstiga åsikter som jag inte står för hos de partier som redan finns.
Därav blir det som med musikalen, om det inte finns något som passar mig redan så startar jag upp något som passar mig.
Namnet är bestämt:
GRÖN FRONT

Mer info kommer sen. Intresserade? Let me know

1 comment:

Anonymous said...

Låter spännande Kiki :)