Tuesday, June 2, 2009

All The Single Ladies

En dipp hit.
Ner och vända, orka vara där? Nej.

Och himmel vad jag älskar att vara singel. Det är faktiskt otroligt skönt. Jaja, jag vet. Jag har säkert bara "inte träffat den rätta" och jadajada, det kommer att ändras när jag gör det. Tjat. Och vem orkar bry sig?

Dessutom, när livet är trevligt på det sättet att man boostar upp självförtroende rejält genom att bli odrägligt full, ta på sig en pirathatt och går omkring på campusfesten och bara.. bara träffar massa trevliga pojkar. *host* Okej. För min egen skulle måste jag ändå skriva att 6 st ragg (nej, inte sexuellt. bara ragg och lite harmlöst hånmgel) på en kväll till och med är rekord för mig. Jag vill inte skryta om det, det är bara det... Jag har ALLTID trott att jag är så jäkla oattraktiv att om jag fick kyssa en endast liten pojke på en hel kväll så var det verkligen stort. Jag fick mig en tankeställare under campusfesten och inte det att jag är oemotståndlig. För jag vet att jag inte är vackrast eller mest attraktiv, men jag kanske ska sluta nedvärdera mig så mycket som jag gör. Fast, jag tror fortfarande att det var "just a lucky night" Eller att alla killarna var lika fulla som mig och hittade inge bättre. Men ändå *myser*.

Skåneresan var verkligen fantastiskt bra! Väldigt synd att man inte lärt å känna klassen innan! Massa helmysiga människor som jag verkligen hade velat lära känna bättre... Men men. Dessutom är de så söta mina vänner som firade min födelsedag. Samt att telefonen gick varm hela dagen. Jag var mycket nöjd med min födelsedag!

Och så födelsedagskalaset på lördagen. Med massa underbara vänner... tänk att jag känner så bra människor *ler* Sen att kvällen kanske inte slutade precis som jag hade planerat, det är... erhm... en annan historia.

Och nu.. Nu är det forthoppningsvis snart sommarlov. Och innan dess. FEST :)

So girls and boys. Ni får gärna vara lyckliga i era förhållanden om ni vill! Jag är otroligt glada för alla som hittat rätt. Men jag... jag trivs just nu bäst som det är :)

No comments: