Wednesday, June 10, 2009

självinsikt?

funderar på att ge upp om hela det manliga släktet.
Eller träffar jag bara idioter?!
Söker jag mig till dem kanske? Kanske söker jag upp dem omedvetet och varför isånna fall?
Det finns dock en tanke som gnager ganska ordentligt... för ärligt, likt väl som jag tycker att det är något knas med dem så kan det vara ett enormt fel hos mig själv!

Jag vet att jag kan vara jobbig.. Men ibland funderar jag på om jag egentligen är en hemsk människa med ett kallt hjärta. När jag faktiskt tänker efter så är jag ganska många dåliga saker:

Egoistisk
Självisk
Elak
Manipulativ
Dominerande
Lat
Krävande
Kvävande
Brudig
ect. ect. ect...
Och detta handlar inte om att jag vill bli motsagd för ärligt, jag vet att jag är alla dessa härliga saker. Det är inge konstigt, men hur gör man något åt det?

1 comment:

barbadamp said...

vännen,
jag tror inte att det är dig som det är fel på,
hur mpnga har inte just de nackdelarna du skrev?
och du har så många fantastiska sidor också,
såsom ett hjärta av guld.

du har bara haft otur med herrarna

*kram*