Wednesday, June 3, 2009

Jeans och bikini

Nu är det minsan något fel!
flickor.. Jag kommer i mina "smaljeans" (ja, jag har snott uttrycket från sex & the city). Kanske inte mina riktigt smaljeans. Men de där man har som första steget att ta sig i. Men de måste ha blivit större, för jag är ganska säker på att jag inte har blivit mindre. Men på går de och de är inte ens obekväma... OCH. Jag kan använda min bikini som jag köpte för kanske 5 år sen. Brösten stannar i den! Jag har haft på mig den nu hela kvällen för att verkligen se att det inte handlar om att jag "tror" att jag kan ha den.. Och se på fan, trots promenad och allvarligt hoppande är de kvar i kupan! Fascinerande!
Det är helt sjukt. Jag tror hela min lägenhet och allt i den har blivit en storlek större. Det måste det ha blitt men tanke på mina mat-och motionsvanor.

Men! Jag är bara tacksam och nöjd.

Annars är sista skoldagen i morgon och jag är snart påväg hem för att tillbringa sommaren hos mor & far. jag vet inte om jag egentligen är redo för det för jag vill bara festa festa festa. Det kan bli ett problem ute i skogen. Men men... De flesta av vännerna försvinner från stan så, dessutom är mitt jobb framför allt inte i stan. Förhoppningsvis kan jag hugga tag i D några gånger och festa i skogen. FÖRST kommer dock en stor jäkla midsommarfest som jag måste planera. *knorr*
Alltså, det här med värdinneskapet. Jag funderar allvarligt på att ge upp det nu, är trött på att tossa omkring som en annan mupp på festerna. Är hellre bara full och glad :)

Fick juh en epilator i födelsedagspresent. Smärta! Men ack så underbart att slippa raka bena hela tiden!

1 comment:

Curly said...

Funkar den? Jag har funderat på en sån i födelsedagspresent jag med :)

Det här med skinny-jeans is so true... och du kan ha gått ner mycket i storlek tack vare dansen faktiskt. Man rör sig mer än vad man tror! :)

Grattis! Om det nu var ett mål att komma i skinny-jeansen igen!