Thursday, June 11, 2009

I can care less what you think...

Problemet med D är ännu inte löst. Vissa av mina vänner tror att han lackade ur när jag gick hem med någon annan än han. Men saken är, jag gick fan i mig hem med HONOM den kvällen. JAG VALDE HONOM. Även om det bara är som vän, men han får ge sig för om han säger att han inte vill nått nu. Om han säger att han skulle bli glad för mig skull om jag fick en bra pojkvän så kan han väl helt ärligt inte bli stött om jag samma kväll faktiskt går ut och har lite skoj? Eller? Är det bara prat (gojja) från hans sida och han tycker något annat. Det har kännts lite som om vi spelat efter hans regler nu ett tag, som att jag ska stå stand-by och vara redo när han tycker det är skojsigt. Well, så gjorde jag inte det.

Och sen när jag låste ut mig och behövde någonstans att sova. Samt att ja, sjäääälvklart ville jag sova brevid honom. jag SAKNAR det juh, då. Då passar det inte och han väljer någon annan framför mig. Jag överreagerar säkert, men jag tycker inte om det här "bestraffandet".
Sen när jag faktiskt pratar med honom, i nyktert tillstånd om detta. Och säger allt jag tänker (att jag blev sårad då han valde S framför mig. Att jag alltid väljer honom men att han inte gör samma sak för mig. Att det känns som vi spelat efter hans regler, att det är svårt att hälsa på honom då hans vänner inte alltid är de enklaste att komma in i gänget hos och nu bor han med dem!... sa jag kanske för mycket?) då är det som att stänga av en knapp. Sen dess har det varit tyyyyst....
Han svarar inte ens på sms. Antingen så är han bara dum i huvudet och inte förstår att han sårar mig genom att inte prata med mig. Men jag tror inte riktigt det. Jag tror han stänger mig ute och det tycker jag inte att jag förtjänar.

Och nu, nu har en stark sårad stolhet tagit över och jag ger högaktningsfullt fan i vad ni tycker. Det är upp till honom om han vill ha mig som vän, i min värld... i min värld har han betett sig väldigt illa och har en lång väg till att vara okej igen.

SKOJ på midsommar.. Eller inte.
Jag planerar att vara full och gå ensam i skogen... jaja, jag får la vara den lilla bitterkärringen, det är helt okej. just nu ÄR jag den lilla bitterkärringen! *lovar*
Men det värsta är om han faktiskt inte kommer. Då blir jag arg på riktigt!


Usch...
USCH.

håller jag på å förlorar honom???...

No comments: